tisdag 29 maj 2012

NKOTBSB

Woho! NU är det inte lång tid kvar, och jag bara tickar av alla "göra" grejer från min lista.. I förra veckan var det New Kids On The Block & Backstreet Boys konserten!

Herrejisses vilken bra kväll! Det var lätt en av de bästa konserter jag någonsin varit på, och då har jag sett ganska mycket. Det var nostalgi på hög nivå, det var party och riktigt bra upplägg!

 Har hört talas om New Kids On The Block innan, men eftersom dem var lite före min tid så kände jag inte till speciellt mycket om dem förutom om att det ska vara det allra första pojkbandet! Backstreet Boys däremot, en flickdröm som gick i uppfyllelse! Dem spelade alla bra låtar, dem dansade hej vilt och  gick ut i publiken. Kan tänka mig att de 4 tjejerna som fick gå upp på scenen var hyfsat lyckliga!

De två banden körde varann låt och sedan några ihop, vilket var ett sjukt bra upplägg! Det var vi och tusentals andra tjejer/kvinnor/tanter som rockade på!!!

Helt grym kväll!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar